Sunday, August 24, 2014

Mock-up T-Shirt & Polo Template PSD Format (FREE)


Aku tahu dalam dunia internet ni, maklumat sangat bertimbun-timbun sampai kau sesat tak jumpa apa yang kau cari. Jadi dengan baik hatinya aku kumpulkan koleksi terbaik bagi kalian untuk memudahkan kerja. Bagi sesiapa yang sedang mencari template or mockup tshirt dalam format PSD secara percuma, hamba ada sediakan. 

Ini adalah koleksi peribadi aku, habis internet aku jelajah untuk dapatkan benda-benda macam ni, Bagi sesetengah orang benda ni nampak 'ek eleh', tapi bagi orang-orang macam kami, nak dapatkan ini dalam satu website sahaja adalah susah. Ye dok? *high five* 

So mempersembahkan...


Mock-up/Template of Collared/Polo Shirt in PSD Format (FREE)






Mock-up/Template of  T-Shirt/Round Neck in PSD Format (FREE)



CLICK HERE TO DOWNLOAD


Cukuplah dua template sahaja dulu, ada rezeki nanti aku upload lagi. Banyak lagi khazanah yang ada dalam simpanan aku, Insya Allah akan diupload dari masa ke semasa. Tapi kalau ada perlu apa-apa urgently benda-benda macam ni, do ask and e-mail me okay. Harap dua benda ni dapat membantu bagi siapa-siapa yang perlu dan puas cari merata.

No comments: