Monday, January 10, 2011

Cubaan Untuk Pecah Tradisi

Entry neh sebenarnye untuk aku memecahkan tradisi blogger2 kite neh, bila mana setiap kali abis sesuatu event atau show kat tb, mesti mereka2 ni akan buat entry yang berkisarkan show or event tu.. Deerr, bosan kot.. Mungkin alasan mereka tak nak la ketinggalan dengan ape yang orang lain da tulis jugak.. Nak jugak show off yang mereka minat si polan or si polan neh.. Tak terkecuali la ngan aku sebenarnye, konon nak pecah tradisi, jap lagi tengok la ade jugak due tiga ketul yang itik neh komen pasal AJL 25 neh.. Boo, itik cakap type macam k****g, putar2.. -_____-"



Kalau la aku tengok game M.U tadi, mesti aku ulas pasal game tu la.. Tapi disebabkan aku hanya duduk di rumah sewa berbekalkan telibesen "flat screen" aku neh kan, so terpaksa la lupekan hajat tu.. Nak tgk AJL gune live streaming da la cam tak bersungguh jer lampu broadband aku neh berkelip kebiru-biruan muda neh.. So terpaksa lupakan jugak hajat tu.. Da la member aku neh tengah syok membungkang, sian pulak nak ajak die keluar, aku pulak mati kutu keseorangan dengan berbekalkan "flat screen" aku, terpaksa la tarik antena dan menyaksikan satu show dalam saiz yg sangat la wadefak.. Sepet mate aku nak tengok mende alah ni..

Tak mau komen banyak, sikit suda..

  • Ana tak patut menang atas dasar banyak lagi yang lagi hebat dari die..
  • Kenape abang aku hanye dapat best performance? He should be winner..
  • Mesti mak dengan adik aku kat umah tu exited sebab tengok Stacy joget.. Haha..
  • Ct dan Kodol, malu jadi raingers woo!! Kalah kot.. Haha.. 
  • "Shut up not shut up" Ok, itu klakar.. -___-
  • Noh, saya jeles ngan rambut anda!! Urghh..

Conclusion: AJL 25 bosan sebab Ana yang menang.. Sorry to Ana fans..

Tetapi dalam kebosanan itu, nak dekat last2 baru aku jadi exited balik sebab lagu neh..



Memang bukan dari AJL la video neh tapi lagu neh la yang aku cube nak kate kan sebenarnye.. Time Siti nyanyi tadi, aku ikut kot nyanyi same2.. Nasib baik takde sape dengar.. Haha..

Memori "kasut skola" dulu kot, pada yang sesiape yang lupe or still tak tau, aku bekas dancer sekolah, zapin kot.. Tak kuasa mak~ .. Haha.. Lagu Cindai neh la yang aku duk gilerkan sangat dulu2 la.. Rentak die best, kasi ronggeng 2-3 round pon layan jer.. Haha.. Tapi semakin menginjak remaja, da tak rajin berzapin sangat da, layan club jer.. Ops..zaman gelap, senyap suda.. (:

Dah2, kate nak komen seketul due jer.. Pembongak punye itik, tajuk entry lawan giler ngan isi.. Haha.. Pape2 pon, aku suke itik warna kuning.. (sabit) Haha.. -______-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...