Friday, December 3, 2010

Tanah Tumpahnya Darahku


Ini la barisan pemain2 Malaysia yang mewakili negara utk Asian game 2010 aritu and utk Asian Suzuki Cup nanti.. Sumpah smart, den suke keper die tu, sapo name ea tu?? Khairul Fahmi Che Mat, tapi takdo plak gambar die dalam neh.. Dan utk game tu jgk la Nike Malaysia lancarkan ful set baru utk team Malaysia.. Pado mato den lah, kali neh punye nampak smart skit nak banding dulu punyo.. Dulu punyo macam baju penjaro, belang straight je, bezenyer penjara punye itam putih, die hitam kuning.. penjare VIP je bagi bju mcam tu..

Ni lame punyer..
Since Nike da kluarkan baju baru neh, ak google2 la cari maklumat.. Tapi serious la aku cakap, jersi baru kali neh mmg smart.. Lambang FAM kat dada kiri tu die ganti ngan bendere Malaysia, baru megah sikit kalu bawak g tempat org, kan?? Belakang bendere Malaysia tu, kalu diterbalikkan baju tu, ade perkataan " Tanah tumpahnya darahku".. Perhh..kalau ko seorang warga Malaysia, ko patut tau tu da macam ayat keramat dalam lirik lagu Negaraku tau.. Die letak plak tulisan tu kat dada kiri dan seolah2 melambangkan ayat tu da lekat kat hati pemain2 Malaysia.. Gile simbolik..



Aku rase kalu kat Al-Ehsan Bukit Bintang tu, mesti da sold out kan?? Aku nak satu tapi for sure tak banyak yang size macam aku.. Rugi la kurus2, klu aku tau aku gemok kan badan aku la.. Tapi aku mmg salute Nike Malaysia sbb bikin baju yg mmg membuatkan aku exited even team kite tak la berape hebat sangat atas padang, janji outfit nampak gah, nak main pon yakin, bru bole mnang.. Tak gitu Rajagopal??
Smart kan??



Check this video.. Gempak kan??
Dashat gillerrr ler.. Ape2 pon, proud to be Malaysian..

1 comment:

Mat Pintu said...

salam kenal;

Malaysia boleh!
x penah lak prasan ade video ni kt youtube. tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...