Thursday, December 9, 2010

Macam mano neh???

~Hancur hati den...

Mongonang ekau...

Monjadi koping2..

Sotolah kau poie...

Tinggalkan kasih sayang..

Yang ponah singgah..

Antaro kito..

Masihkah ado..

Sayang itu.??~


Den ni bukan apo.. Malam tadi tibo2 pulak datang balik perangai lamo.. Den neh suko bonar pikir pasal maso dopan.. Bilo pikir2 tu, macam2 aspek aku sentuh.. Kahwin la.. Sambung blaja la.. Duit simpanan la.. Macam2 laie.. Heish... Tapi takpo, bondo gitu la buleh buatkan den terus positive utk pandang ke hadapan.. Bagus2!!! 

Tapi tgh pikir2 tu, tetibe pulak "Blackberry Torch" aku berbunyik.. ~ Tet tet toink tet tet ~ menandakan ade msg masuk... Owh, dari si die.. Story punyer story.. Sampai satu msg tu, aku terpikir seketika.. "Kite neh tak same Zul.." Bang!! satu panah melekat kat hati aku.. Sob2.. Bilo den pikir2 balik, da macam cerito dua darjat pulak.. Den tak buleh terime hakikat tu.. Tapi takpo, kayuh pelan2.. Nanti sampai jugak yo.. Ops, bagi due...

Sebenar nye den suko bonar lagu neh.. Dalam maksud nyer.. Tu pasal den sajo display lirik die..Tapi versi nogori.. Samo jo raso eh.. Kan3?? Papo jer lah.. Den tgh tensen sbnarnyo neh..

MACAM MANO DEN BULEH TAK DAPAT DEKAN??

Umangai, bondo sonang macam tu pon den tak buleh dapat.. Patut nyo sem 1 neh la buleh skor gilo2 punyer.. Heiii..Ni yg raso nak gigit kaki orang neh.. Tapi takpo.. POSITIVE.. Kalau tak dapat sem neh, sem depan ado laie.. Ala, kali neh pon bukan teruk sgt.. 3. someting2 Ok la kan.. 

Da la.. ape2 pon bersyukur.. Kalu Allah bagi fail guano?? Kan susa tu.. Setiap yg diberi tu ade la sebab nyer.. ok??

Chow....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...